-->

piątek, 16 grudnia 2011

Mam szczęście:)

W tym miesiącu dopisało mi wyjątkowe szczęście i wygrałam szybką rozdawankę w Domowych Klimatach oraz candy w Magicznym Zakątku. Od Agi z Domowych Klimatów dostałam piękną białą podstawkę na świecę. Warunkiem rozdawanki było to, aby osoba, która ją wygrała (były dwie nagrody) pochwaliła się w jaki sposób wykorzystała podstawkę. U mnie będzie ona częścią dekoracji świątecznej, już poczyniłam pierwsze przymiarki, więc wkrótce będzie też fotorelacja.

Wczoraj zaś dostałam paczuszkę od Beatki z Magicznego Zakątka, a w niej same cudeńka. Od dawna wiem, że Beatka tworzy piękne rzeczy, ale teraz mogłam się o tym przekonać namacalnie.
W candy do wygrania był piękny tildowy konik, a ja zostałam obdarowana całą masą pięknych rzeczy:


Konik okazał się jeszcze piękniejszy niż na fotkach, od razu podbił moje serce:) Nie dostał jeszcze swojego stałego miejsca, ponieważ wciąż jest w czyichś rękach i uściskach:)

Za to pozostałe rzeczy od razu znalazły swoje miejsca. Piękne serduszka, w kolorkach, które najbardziej lubię, zdobią moją kuchnię – jedno dynda sobie na półeczce obok innej zawieszki (także prezentu). A dwa pozostałe zdobią wiklinowe kosze na szafkach.


Otwierając paczuszkę od razu poczułam ulubiony zapach lawendy. Okazało się, że w skład prezentu wchodzi też woreczek wypełniony lawendą, a ozdobiony przepięknym haftem. Ten zawisł w pokoju na oknie, żebym mogła sobie na niego często popatrywać:



Beatko, jeszcze raz dziękuję za te przepiękne rzeczy! Sprawiły mi one moc radości!

8 komentarzy:

  1. Gratuluję :))

    Rzeczywiście Szczęściara :))

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty dostałaś :) Lubię ten czas, gdy na blogach pojawiają się prezenty w ilościach hurtowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Edytko,dziękuję Ci bardzo za życzenia! Ja również zyczę Ci spokojnychi zdrowych Świąt spedzonych wśród życzliwych ludzi.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne
    zapraszam:
    http://jawora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :)
    Bardzo milutko i klimatycznie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy wygrałaś, serduszka cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. An outstanding share! I've just forwarded this onto a coworker who had been doing a little homework on this.
    And he in fact ordered me lunch due to the fact that I found it for him...

    lol. So allow me to reword this.... Thank YOU for
    the meal!! But yeah, thanks for spending some time to talk about this topic
    here on your web site.

    Here is my page - cna classes in ct bridgeport

    OdpowiedzUsuń