-->

sobota, 29 maja 2010

Sobota na działce

Jak wspominałam od roku mam działkę. Bardzo żałuję, że tak mało zdjęć zrobiłam jej do tej pory (dosłownie kilka). Wciąż myslałam, że jeszcze tyle mam do zrobienia i dopiero wtedy będę focić. A tak mogłabym sobie porównać i poogladać różnice. Wiem, że działka bardzo się zmieniła przez ten rok, ale pamięć jest zawodna i pewnie wiele rzeczy mi już umknęło. A za kilka lat jeszcze więcej rzeczy nie będę pamiętać:( Dzis z mążem nmadrabialimy te zaniedbania i napstrykalismy bardzo dużo zdjęć. Dla porównania pokażę zdjęcie zrobione w czerwcu zeszłego roku:

Image Hosting by PictureTrail.com

i dzis:

Image Hosting by PictureTrail.com
Image Hosting by PictureTrail.com


i jeszcze taki kącik, który bardzo lubię:

Image Hosting by PictureTrail.com

2 komentarze:

  1. Witaj Edytko w "nowym" zakątku.Ciesze się,bo wreszcie będę mogła zobaczyć co tez wyczyniasz na tych swoich "hektarach":-)))Pięknie tam u ciebie i dużo się zmieniło w ciągu roku.Tylko żeby ten deszcz dał nam od siebie odpocząć a zwłaszcza naszym roślinkom.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Renatko, ano trochę te moje "hektary" będę pokazywać:) I też mam nadzieję, że będę to mogła robić nie brodząc w wodzie.

    OdpowiedzUsuń