-->

czwartek, 27 maja 2010

Witam

Witam wszystkich moich Gości:)
Od kilku lat prowadzę blog o charakterze robótkowym, który jest dla mnie łapaniem i zatrzymywaniem chwil, emocji poświęconych wykonywaniu różnych prac rękodzielniczych, głównie z zakresy haftu xxx i patchworku. Jednakże te emocje towarzyszą także innym dziedzinom mojego życia i chciałabym je w jakiś sposób, w jakimś miejscu uwiecznić, zatrzymać. I stąd pomysł założenia tego blogu. Sama do końca nie wiem co tu będzie, nie wiem też czy starczy mi czasu i wytrwałości na prowadzenie dwóch blogów. Ale spróbuję:)
Jednym z tematów , które na pewno będą się tu pojawiały będzie moja działka ( której posiadaczką jestem od roku) i wszystko co z tym tematem związane, a więc przetwory, zioła, kwiaty.
Dziś, na powitanie irysy właśnie z mojej działeczki:

Image Hosting by PictureTrail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz